Antrokų ekskursija į Telšius

prie pavadinimo

Kadangi Kelmės J.Graičiūno gimnazija dalyvauja Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro projekte Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme“, be to, mūsų IIc klasė praėjusiais mokslo metais buvo pažangiausia, gavome dovaną – nemokamą ekskursiją į Telšius.

Įstaigų, kurias Telšiuose žadėjome aplankyti, darbuotojams iškepėme sveikuoliškų sausainių (kurie, beje, labai patiko daugumai mokytojų ir mums patiems) ir jau buvome pasirengę ekskursijai. Apsiniaukusį gruodžio rytą susirinkome mokykloje, o netrukus sulaukėme raudono, visų išgirto autobuso, ir patogiai įsitaisėme jame. Linksmai pamojavome mokykloje pasiliekantiems kitų klasių mokiniams ir pajudėjome Telšių link.

Pirmoji mūsų stotelė – Telšių miškų urėdija. Mus pasitiko administracijos darbuotoja. Buvome supažindinti su įstaigos veikla, darbuotojų pareigomis. Žiūrėjome filmuką apie Tauragės miškų urėdiją. Jis visiems be galo patiko, buvo spalvingas, išsamus ir įdomus. Vėliau turėjome galimybę užduoti klausimus apie mums rūpimus dalykus, sužinoti apie miško urėdo profesijos pliusus ir minusus bei kaip įgyti šį išsilavinimą, kur mokytis.

Vėliau patraukėme į Telšių apskrities turizmo informacijos centrą. Linksmuolė gidė mums aprodė visas įdomiausias Telšių vietas, supažindino su miesto istorija, pamatėme daugybę smulkiosios architektūros pavyzdžių, kurių mieste išties gausu. Apsilankėme Telšių katedroje, taip pat iš arti pamatėme ir mažąją bažnytėlę, o nuo šalia jos esančios stebėjimo aikštelės mums atsivėrė nuostabi Telšių panorama. Tiesa, diena pasitaikė šalta, todėl miestą apžiūrinėjome apsimuturiavę šalikais ir šiltomis kepurėmis, tačiau vis tiek teko šiek tiek sušalti. Tačiau kam rūpi šaltis, kai gali nuostabų miestą apžiūrėti kartu su geriausiais klasės draugais?

Atsisveikinę su gide, sėdome į savąjį autobusą ir nuvažiavome į VMVT – Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos įstaigą. Mus pasitiko labai šilti ir malonūs žmonės. Sužinojome, kokia šios tarnybos veikla, koks jos tikslas. Išgirdome atsakymus į visus mus dominančius klausimus, pasitikrinome savo žinias šioje srityje. Nusifotografavome prie kieme pastatyto paminklo Matui Veitui, žmogui, kuris labai daug gero padarė Telšiams, pasižymėjo veterinarijos srityje, pirmasis pradėjo rašyti apie ją lietuviškai.

Galiausiai aplankėme Žemaičių muziejų „Alka“. Apžiūrėjome įvairias ekspozicijas, parodančias žemaičių gyvenimo ypatybes, taip pat dar daugiau sužinojome apie Telšius.

Paskutinė mūsų stotelė – Telšių centras. Mums buvo duota laisvo laiko, todėl vieni patraukė nuraminti gurgiančių pilvų, kiti – dar geriau apžiūrėjo kalėdiškai pasipuošusius Telšius, taip pat įspūdingą eglutę.

Reikia pripažinti, kad ši ekskursija yra puikus paskatinimas ir toliau stengtis išlikti geriausiems. Kelionė mums visiems be galo patiko, sužinojome daug naujo, patyrėme daugybę įspūdžių, smagiai praleidome dieną! Ačiū visiems, kurių dėka gavome šią dovaną!